Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
DYNAMIC BIOMETRIC SIGNATURE AS AN EFFICIENT TOOL FOR INTERNAL CORPORATE COMMUNICATION
Hortai, František ; Jašek, Roman (oponent) ; Dočkal, Jaroslav (oponent) ; Dostál, Petr (oponent) ; Smejkal, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to provide comprehensive information on the possibilities of authentication, combination of authentication factors and the integration of this issue into corporate communication. The work focuses on this issue and specifies the possibilities for obtaining authentication information, analyses the authentication methods, identification and authorization. It examines the applicability of biometric technologies, the principle of their functionality, examples of their use, their impact, the advantages and disadvantages they bring. A natural, easy-to-use, convenient tool for effective and secure communication is authentication including the dynamic biometric signature. The issues of the dynamic biometric signature technology and its implementation are examined from a comprehensive perspective involving experiments. The research proved that the dynamic biometric signature can serve as a method for supporting secure corporate communication and reduce authentication risks in companies and for individuals.
Modul pro komunikaci s portálem České daňové správy
Havlena, Jan ; Jurka, Pavel (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Modul pro komunikaci s portálem České daňové správy" má za cíl vytvoření modulu pro komunikaci s portálem České daňové správy (ČDS) a implementování jedno pilotní elektronické podání přiznání na tento úřad. Zabývá se legislativou a postupy při elektronickém podání na úřady. Jsou v ní rozebrány používané technologie: základní údaje o jazyku XML, postup zhotovení elektronického podpisu, popis certifikátu, certifikačních autorit a komunikace HTTPS. Dále popisuje postup návrhu, implementace modulu pro komunikaci ČDS a problémy, na něž bylo naraženo při implementaci.
Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy, a na základě zjištěných informací je uveden návrh komunikační strategie pro tento podnikatelský subjekt.
Banky a jejich elektronická komunikace s klienty
Chvalová, Kristina ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bank s bližším zaměřením na elektronické formy bankovnictví. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části práce vymezuje pojem banka a její funkce, charakterizuje vybrané bankovní produkty, bankovní systém obecně a v České republice, vymezuje funkce centrální banky a stručně popisuje historický vývoj bankovnictví a peněz. Pozornost je věnována zejména možnostem elektronické komunikace mezi bankami a jejich klienty. Práce dále vymezuje pojem elektronické bankovnictví, představuje jednotlivé možnosti elektronického bankovnictví (konkrétně platební karty, telefonní bankovnictví, homebanking, internetové bankovnictví a mobilní bankovnictví), které stručně charakterizuje, popisuje jejich historii a přínos, který pro banky i klienty představují. Práce dále varuje před riziky s výše zmíněnými typy vzdáleného bankovnictví spojenými a nabízí možnosti, jak těmto rizikům čelit. V teoretické části je využívána především metoda popisu a analýzy. Praktická část práce se zabývá porovnáním možností elektronické komunikace (konkrétně internetového a mobilního bankovnictví) nabízených třemi předními bankami figurujícími na bankovním trhu v České republice - České spořitelny, Československé obchodní banky (ČSOB) a Fio banky....
Psychological background of usage of English phrases acronyms in schools
Bytelová, Ivana ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Čáp, David (oponent)
Práca sa venuje psychologickým súvislostiam používania akronymov anglických fráz u dospievajúcich, žiakov druhého stupňa základných škôl a stredoškolákov. Snaží sa zodpovedať, aké akronymy dospievajúci poznajú a používajú, ako im rozumejú, ako ich používajú a vnímajú a napokon, aké sú špecifiká používania vulgárnych akronymov. Teoretická časť predstavuje akronym a zasadzuje ho do širšieho kontextu jazyka a špecificky jazyka elektronického. Ďalej sa venuje charakteristikám obdobia dospievania a špecifikám komunikácie dospievajúcich. Akronymy, ktoré dospievajúci najviac používajú, pochádzajú zo sveta elektronickej komunikácie, preto sa i tejto dostáva podstatnej pozornosti. Empirická časť prináša výsledky výskumu, ktorý prebiehal formou dotazníkového prieskumu, na potreby ktorého boli vytvorené dva dotazníky. Z výsledkov vyplýva, že dospievajúci intenzívne využívajú rôzne formy skracovania jazyka pre potreby elektronickej komunikácie. Najviac obľubujú akronymy, ktorých však používajú len obmedzený počet. Používajú ich takmer výlučne len medzi sebou, u dospelých očakávajú negatívne prijatie. Aj keď akronymy používajú takmer všetci, nie všetci ich hodnotia pozitívne. Vulgárne akronymy využívajú často a nepovažujú ich za také silné ako ich neskrátené verzie. Kľúčové slova: akronym, skratka, anglické...
Aktuální problémy v ochraně spotřebitele v elektronických komunikacích
Černá, Milena ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce) ; Šmejkal, Václav (oponent)
Ochrana spotřebitele je tématem, které se dotýká velmi široké skupiny občanů Evropské unie a které Unie promítá do všech svých politik. Zaměření na oblast elektronických komunikací jsem zvolila proto, abych mohla využít své zkušenosti z praxe a porovnat je s platnou právní úpravou. Navíc služby elektronických komunikací využívají evropští spotřebitelé každodenně a jsou rozšířené napříč celou společností. Ve své diplomové práci sleduji vývoj právní úpravy odvětví elektronických komunikací se zaměřením na ochranu spotřebitele, s čímž úzce souvisí i regulace cen za poskytované služby a situace na trhu elektronických komunikací. Pokouším se definovat základní problémy právní úpravy s využitím judikatury a poznatků z praxe. Nejprve se zaměřuji na obecnou úpravu ochrany spotřebitele, která je aplikovatelná na veškeré smlouvy uzavírané se spotřebiteli - nepřiměřené podmínky ve spotřebitelských smlouvách, smlouvy uzavírané mimo prostory obvyklé k podnikání apod. Zároveň upozorňuji na problémy, se kterými jsem se setkala v praxi a porovnám provedení úpravy jednotlivými členskými státy. Další část své práce jsem věnovala předpisovému rámci EU pro oblast elektronických komunikací, který platil v letech 2003 - 2009. Zaměřila jsem se na úpravu, která má vztah k ochraně spotřebitele, byť zdánlivě jen okrajově....
Interpersonální vztahy a sociální sítě za pobytu v cizí kultuře
Malá, Lenka ; Morgensternová, Monika (vedoucí práce) ; Štětovská, Iva (oponent)
Předmětem této diplomové práce je popsat psychologické aspekty pobytu v cizí kultuře se zaměřením na interpersonální a skupinové procesy a jejich vliv a význam pro pobyt v cizí kultuře. Téma interpersonálních vztahů a vytváření sociálních sítí je nahlíženo skrze nové formy elektronické komunikace a její specifika právě za pobytu v cizí kultuře. V rámci diplomové práce je kladen důraz na proces vytváření sociálních sítí a jejich dynamiku v prostředí elektronické komunikace v kontrastu s reálným prostředím, proměny interpersonálních vztahů, udržování původních vztahů na dálku a vytváření nových za pobytu v cizí kultuře s pomocí elektronické komunikace. V empirické části diplomové práce je zkoumána míra psychologické a sociokulturní adaptace s důrazem na vliv elektronické komunikace, na interpersonální vztahy a sociální sítě za pobytu v cizí kultuře. Empirická část zahrnuje kvantitativní zpracování dat. Data získaná pomocí dotazníku od mezinárodních studentů vysoké školy, kteří jsou na zahraničním studijním pobytu, budou analyzována v kontextu míry sociokulturní a psychologické adaptace. Tyto dvě oblasti jsou pak zároveň sledovány v kontextu sociální opory, elektronické komunikace a využívání on-line sociálních sítí. Na základě kvantitativního výzkumu jsem dospěla k závěru, že sociokulturní a...
Čeština na internetových stránkách slevových serverů
Ihnatsenia, Hanna ; Hoffmannová, Jana (vedoucí práce) ; Starý Kořánová, Ilona (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komplexní charakteristikou komunikace na internetových stránkách slevových serverů od podzimu 2010 do jara 2012. Vystihuje specifickou kombinaci stylu reklamního, odborného a prostě sdělovacího. U reklamních textů produkovaných zprostředkovatelem popísuje zastoupení funkce informativní, persvazivní (apelové) a zábavné prvky hry, humoru. V rámci funkce informativní ukázuje prostředky stylu odborného (termíny cizího původu, hybridy), spojené se seriózností a spisovným vyjadřováním, a rovněž prostředky sloužící ke zpracování textů různých forem reklamy a propagace na Internetu. V rámci funkce apelové pak prostředky neformálnosti, bezprostředního kontaktu jako oslovení, imperativy, konverzační fráze, emotikony; slangové nebo počeštěné podoby termínů cizího původu, výskyt prostředků příznačných pro české mluvené projevy v těchto psaných textech. Na připojených internetových diskusích předvádí dialog mezi zprostředkovatelem a zákazníky, tj. specifickou profilaci a proporci vyjadřování věcného, neutrálně korektního na jedné straně a podbízivého, manipulativního (zprostředkovatel), resp. emotivního, expresivního, nezřídka nespisovného (zákazníci). Kromě toho posuzuje z onomastického a slovotvorného hlediska názvy slevových serverů (Slevomat, Slevopolis, Vykupto, Zapakatel,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.